Medarbeidere som ikke presterer, eller ikke kan oppføre seg, er en stor utfordring og et tilbakevendende tema for mange innen HR og ledelse. På mange arenaer der arbeidsrettslige temaer diskuteres, dukker det ofte opp spørsmål rundt slike saker. Regelverket er egentlig godt laget; Arbeidstakere skal vite hva man har å forholde seg til og få en ordentlig sjanse til å lykkes. Dette er imidlertid ikke alltid så lett i praksis. Hva gjør du når noen vil, men ikke får det til, og hva gjør du når det er viljen som er utfordringen?
Kurset tar for seg følgende utfordringer:
- Hvordan stille krav og følge opp i og etter prøvetid?
- Hvordan stille nye krav?
- GDPR-forpliktelser under oppfølgingen: - Hva må du informere om - Hva kan og må du lagre, og hvor lenge?
- Når er nok nok? Grensen for oppsigelse
Deltakerne er velkomne til å sende inn egne «case», som anonymiseres dersom det er ønskelig, til siri@hrnorge.no for felles diskusjon og råd under kursdagen.
Avbestillingsbetingelser:
Ved avmelding senere enn 2 dager før kursstart, gis det ingen refusjon. Avmeldingen må være skriftlig.
Betaling/faktura:
Faktura vil bli sendt i forkant av arrangementet.
Spørsmål
Alle henvendelser rettes til HR Norge på tlf. 22 11 11 22 eller e-post hrnorge@hrnorge.no