Fire år etter det igjen, i 2015, sendte Schibsted ut en ny melding om Tina.
Hun var nå global visepresident for «People, Change and Strategy».
«En krumtapp i å forme morgendagens Schibsted-organisasjon», skrev Schibsted i en melding denne gangen.
Ukens HR-profil heter Tina Stiegler, hun er blitt 40 år, og er altså i dag konserndirektør for global HR, endringsprosesser og strategi i Schibsted.
Hun har knapt hatt noen andre arbeidsgivere. – Jeg har jobbet i NRK og hatt mindre småjobber andre steder, men bortsett fra det har det vært Schibsted hele veien, sier hun.
— Egentlig ville jeg bli journalist. Jeg jobbet litt som journalist i BT (Bergens Tidende) og på ungdomsskolen hadde jeg arbeidsuke i Fanaposten. Begge er Schibsted-aviser. Jeg har alltid hatt bredt interessefelt innen mediene. Men jeg hadde også lyst til å skjønne de andre tingene som foregår i et mediehus som Schibsted, — økonomi, strategi, ledelse.
Så da ble hun management trainee. Og deretter gikk det kast i kast, på kryss og tvers, men mest oppover. Tina var blant annet sentral i den digitale delen av VG i noen år.
— Du har kommet langt. Hva er hemmeligheten?
— Det er nok mange ting som spiller inn, forklarer hun. — For det første passer vi godt sammen, Schibsted og jeg. Våre grunnleggende verdier er like. Jeg får være meg selv. Det jobber dessuten mange kule mennesker her, folk som utfordrer i diskusjoner, og som jeg har lært mye av.