Et dypdykk i Employer branding

Hvordan engasjere dine ledere i arbeidet med employer branding? I denne webcasten viser Kate Ingram, tidligere Vice-President Recruitment & Employer Branding i Orkla, hvordan man benyttet en topp-down tilnærming for å engasjere ledere og etablere Orkla sitt første employer brand og deretter startet arbeidet med å bygge et autentisk employer brand innenfra og ut.

Kate Ingram ny

Temaer som dekkes i webcasten er:

  • Hvordan skape en «burning platform» som lederne ikke kan ignorere?
  • Skape grunnleggende forståelse for employer branding og hvorfor ledere må bruke denne i sin lederrolle.
  • Viktigheten av følelsesbasert kommunikasjon og forståelsen at HVORDAN du sier ting er viktigere en HVA du sier.
  • Hvordan skape sosiale ledere i organisasjonen som kan bruke sosiale medier for å kommunisere ditt employer brand?

Ønsker du å lese hele artikkelen må du være medlem i HR Norge

Virksomhetsmedlem?

Jobber du i en virksomhet som er virksomhetsmedlem i HR Norge får alle ansatte tilgang til +artikler og andre medlemsfordeler.

Er du ikke medlem?

Som medlem kan du lese hele artikkelen. I tillegg får du tilgang til en rekke andre medlemsfordeler som hjelper deg i jobbhverdagen.

Flere artikler

Morten Albæk
Employer branding
Hvordan møter vi de yngre generasjoner i arbeidslivet?
Hvordan møter vi de yngre generasjoner i arbeidslivet?
Maren H Sunde
Employer branding
Vær tro mot visjonen i kampen om kompetanse
Vær tro mot visjonen i kampen om kompetanse
Ut døra slutter i jobb
Employer branding
5 tips til god offboarding
5 tips til god offboarding