HR-koordinator
HR og kvalitet-avdelingen inngår i Bertel O. Steen AS konsernstab. Avdelingen består i dag av 8 dedikerte medarbeidere som jobber bredt innenfor HR- og kvalitetsområdet. Vi søker nå etter en ny medarbeider som kan bistå avdelingen i administrative og operative oppgaver innenfor HR-området. Stillingen rapporterer til HR-sjef Detalj.

Hovedarbeidsoppgaver

  • Administrativ støtte for avdeling HR og kvalitet, herunder bidra i avdelingens leveranser og koordinere aktiviteter etter behov
  • Superbruker på vårt HRM-system (SAP SuccessFactors), herunder yte brukerstøtte og brukeropplæring
  • Superbruker på våre rekrutteringssystem (TalentRecruiter), herunder yte brukerstøtte og brukeropplæring
  • Gi støtte til rekrutterende leder ved utarbeidelse av stillingsannonse, samt utføre administrative oppgaver knyttet til dette
  • Kursadministrasjon

Ønskelig utdanning

  • Bachelor-grad, relevant erfaring kan erstatte manglende utdanning

Ønskelig erfaring

  • Administrativ erfaring, gjerne fra personal, lønn eller regnskap

Kvalifikasjoner

  • God digital kompetanse. Ferdigheter og forståelse for IT og programvare
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk

Personlige egenskaper

  • Fleksibel og som liker å være en del av et miljø med høyt tempo og har god arbeidskapasitet
  • Strukturert, nøyaktig og god på planlegging og organisering
  • Selvstendig og initiativrik som ser muligheter for forbedring og utvikling av rutiner og konsepter
  • Relasjons- og samarbeidsorientert

Søknader behandles fortløpende.

BOS logo horisontal mørkblå RGB
Arbeidsgiver
Bertel O. Steen
Sted
Lørenskog
Stillingstittel
HR-koordinator
Stillingstype
Heltid
Søk her
Søknadsfrist 25.10 2021 23:00
Om arbeidsgiveren
Les mer Pil