Fagsjef for HR i konsernets Shared Service Centre HR og Lønn

Konsernets Shared Service Centre (SSC) HR og Lønn er overordnet ansvarlig for å ivareta totaliteten rundt utbetaling og håndtering av lønn, HR-service, fravær og refusjoner for Posten Bring.

Vi ser etter en fremoverlent, engasjert og faglig dyktig leder til en spennende rolle, hvor den rette kandidaten kan være med på å sette retning i en avdeling med dyktige medarbeidere.
Du trives med høy aktivitet, er innovativ og er litt over gjennomsnittlig opptatt av system og tekniske løsninger. Du liker å utfordre, du er en god leder som er opptatt av dine medarbeidere, og du har gode kommunikative evner.

Stillingen inngår i ledergruppen til HR Operations and Tech, organisert i Konsernstab Mennesker og Organisasjon.

Vi står foran en spennende transformasjonsprosess hvor håndtering av henvendelser fra ledere og medarbeidere vil få større fokus med utvidet kompetanseområde og utvidet støtte til flere land. For å kunne levere denne tjenesten best mulig vil vi i løpet av 2024 implementere en ny og moderne helpdesk løsning.

Arbeidsoppgaver:

  • lede og utvikle avdelingen med ni dyktige medarbeidere
  • sikre kvalitative, effektive og brukerorienterte tjenester
  • eie og drive prosjekt med implementering av fremtidens HR service inkludert nytt system for helpdesk
  • pådriver for optimalisering av prosesser bl.a ved å samarbeide med vår enhet for robotteknologi
  • etablere og forvalte kompetansebase
  • sikre god utviklingsorientert dialog med våre interne kunder og samarbeidspartnere


Vi ønsker deg som har/er:

  • relevant høyere utdanning fra høyskole eller universitet. Erfaring kan kompensere for utdanning
  • meget god erfaring innenfor kundeservice og/eller 1. linje support til medarbeidere innenfor fagområde HR og Lønn
  • erfaring fra å jobbe i et stort komplekst konsern
  • solid erfaring i å lede frem suksessfulle leveranser gjennom andre
  • drivende og liker å jobbe med prosessforbedringer, gjerne med lean erfaring
  • selvstendig, løsningsorientert, analytisk, strukturert og proaktiv
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • meget gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper


Vi kan tilby:

  • et spennende arbeidsmiljø i et konsern som satser på innovasjon og digitalisering
  • et kollegialt team med stor takhøyde og spennende utfordringer i konsernets Shared Service Centre
  • kompetente og engasjerte medarbeidere

Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne kontakte direktør for HR Operations & Tech, Anne Haslestad Brun på telefon 95 85 05 51. Primær arbeidsplass blir i våre lokaler på Alfaset i Oslo. Noe reising må påregnes.

Vi foretar etter samtykke sjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Vi behandler forespørsler og søknader fortrolig.

​Vennligst søk stillingen elektronisk via vedlagte link. Vi ser fram til å høre fra deg!

Image 002
Arbeidsgiver
Posten Bring AS
Sted
Oslo
Stillingstittel
Fagsjef
Stillingstype
Heltid
Søk her
Søknadsfrist 04.10 2023 23:00
Om arbeidsgiveren
Les mer Pil