Er du vår nye Service Delivery Manager?
Bli en del av Sariba-familien

Kunne du tenke deg å bli en del av en gjeng som jobber så godt sammen at det føles som å være en del av en stor og raus familie? Hvor prosjektene er spennende, kundene fremoverlente og hvor faglig utvikling står på dagsorden?Og kunne du tenke deg å jobbe et sted hvor det er høyt under taket, rom for alles meninger og hvor det er plass til at du kan være deg selv? Hos oss i Sariba har vi det akkurat sånn, og det står faktisk i vår personalhåndbok at det skal være både utviklende krevende og gøy å jobbe hos oss. Høres bra ut ikke sant?Om du kan SAP SuccessFactors og kunne tenke deg å bli en del av Sariba-familien, bør du kaste deg rundt akkurat nå. Vi er i sterk vekst og trenger flere dyktige Service Delivery Managers til vårt Customer Excellence team.

Om deg – vår nye Service Delivery Manager

  • Initiativrik, nysgjerrig, proaktiv og selvgående
  • Forstår sammenhengen mellom system og prosess
  • Har en interesse og forståelse for IT og HR prosesser
  • Har god erfaring med SAP og SucessFactors sin produktportefølje innen HR
  • Gode muntlig og skriftlig norsk- og engelskkunnskaper
  • Håndterer et høyt aktivtetsnivå og flere oppgaver parallelt
  • Strukturert og systematisk
  • Er positiv og jobber godt sammen med andre
  • Høy servicegrad og glad i å hjelpe andre
  • Flink til å kommunisere
  • Er god til å bygge og vedlikeholde relasjoner til andre
  • Liker å møte nye personer

Noen av dine arbeidsoppgaver i prosjekter vil være

  • Lede interne kundeteam
  • Bidra til å videreutvikle Customer Excellence prosesser
  • Se kundens behov opp mot Saribas produktportefølje
  • Lede kundemøter til tildelte kunder, inkludert årlig statusmøte
  • Faglig rådgiver for dine kunder, for å optimaliser kundenes løsninger
  • Behandle og fullføre endringsforespørsler fra kunder
  • Initiere og følge opp forbedringsprosjekter for kunder
  • Håndtering av supportsaker via SAP CRM service verktøy
  • Behandle og rette feilmeldinger fra kunder
  • Oppfølging og godkjenning av timer ført mot kunde
  • Timerapportering til kunder
  • Dokumentasjon av utført arbeid og de tekniske løsningene
  • Delta i/lede prosjekter
  • Vikariere for leder av Customer Excellence ved ferie og annet fravær

Personlige egenskaper

Vi håper du er strukturert og at du har en systematisk måte å arbeide på. Vi ser for oss at du er initiativrik og selvgående, at du har gode sosiale egenskaper og at du jobber godt sammen med kolleger, medarbeidere hos kundene og konsulenter hos samarbeidspartnere.

I tillegg må du kunne håndtere et høyt arbeidstempo og du må kunne ha flere baller i luften samtidig uten at dette vipper deg av pinnen. Om du i tillegg er en smidig problemløser og har et positivt vesen, er du nok midt i blinken for oss.

Vi tilbyr

Når du blir vår nye kollega, blir du automatisk en del av Saribafamilien. Hos oss er det hyggelig å jobbe, det er høyt under taket og vi har et godt og uformelt arbeidsmiljø med plass til alle. Saribafamilien består av 52 engasjerte og faglig dyktige kollegaer, som både utfordrer og tar vare på hverandre.

Kunne du tenke deg å bli en del av en sammensveiset gjeng med faglig dyktige kollegaer i et spennende firma i stadig vekst? Da håper vi du benytter sjansen til å sende en søknad til oss i dag.

S Ariba logo sort png
Arbeidsgiver
Sariba Consulting AS
Sted
Oslo/Stavanger/Hjemmekontor
Stillingstittel
Service Delivery Manager
Stillingstype
Heltid
Søk her
Søknadsfrist 31.08 2022 17:00
Om arbeidsgiveren
Les mer Pil