Er du den nye HR-medarbeidaren vår?

Finanstilsynet er ei kunnskapsbedrift, og HR-tiltak og prosessar skal underbygge verksemda sitt langsiktige mål og strategi. HR-seksjonen i Finanstilsynet består av sju personar. To personar har lønn som hovudoppgåve, dei øvrige arbeider med oppgåver knytt til rekruttering, medarbeidar-/leiarutvikling, organisasjonsutvikling og løpande drifts- og forvaltningsoppgåver. Vi står overfor fleire prosjekt og oppgåver som skal gjennomførast i nær framtid. Den nye kollegaen vil få oppgåver på fleire felt og jobbe tett med kollegaer – både internt i HR og elles i organisasjonen.

Arbeidsoppgåver

  • Støtte arbeidet med rekruttering, m.a. publisere annonsar, sende ut diverse dokumentasjon til kandidatar, støtte interne prosessar og følge opp nytilsette.
  • Vere ansvarleg for oppdatering/àjourhold av interne oversikter.
  • Koordinere kompetanseutviklingsaktivitetar.
  • Vere støtte i samarbeidet med dei tilsette sine organisasjonar.
  • Oppdatere eininga sine handbøker og malar.
  • Ta ut enklare rapportar i Wintid/SAP/fagbrukarinnsiktsmodul (sjukefråværslister/-statistikkar, lønnsoversikter mv.)
  • Støtte leiarar med administrative førespurnader.
  • Vere støtte i samarbeidet med systemleverandørar.
  • Andre løpande oppgåver/saksbehandling som eininga har ansvaret for.

Kvalifikasjonar

  • Utdanning på minimum bachelornivå innan relevant fagfelt (organisasjon, HR, økonomi og administrasjon, jus mv.).
  • Gode kunnskapar i MS Word, Excel, PowerPoint og gjerne erfaring frå Teams. Det er også ein fordel om du har erfaring med rekrutterings- og/eller arkivsystem.
  • Svært gode norskkunnskapar skriftleg og munnleg.
  • Du er nyutdanna eller har inntil to års relevant erfaring med ei eller fleire av oppgåvene nemnde over.

Personlege eigenskapar

  • Lærevillig og positiv til alle oppgåver.
  • Samarbeidsorientert og positiv i møte med andre.
  • Strukturert og effektiv.
  • Høg gjennomføringsevne.
  • Sjølvstendig og initiativrik.

Det blir lagt vekt på at den som blir tilsett er personleg eigna.

Vi tilbyr

  • Interessante arbeidsoppgåver og eit godt arbeidsmiljø med kunnskapsrike kollegaer.
  • Gode velferdsordningar og ein generelt fleksibel personalpolitikk.
  • Pensjonsordning og moglegheit for lån i Statens pensjonskasse.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Treningsfasilitetar og moglegheit for trening i arbeidstida.
  • Tiltreding og lønn etter avtale.

Anna:

  • Etter søknadsfristens utløp vil det bli utarbeidd ei offentleg søkarliste.
  • Vi utfører bakgrunnssjekk av vedkommande som blir tilsett i stillinga.
  • Vitnemål og karakterar frå all høgare utdanning må leggast ved søknaden.
  • For nærmare omtale av Finanstilsynet, sjå: www.finanstilsynet.no
  • Dei tilsette i Finanstilsynet må følge strenge etiske retningslinjer, sjå: www.finanstilsynet.no/om-finanstilsynet/etiske-retningslinjer/
  • Finanstilsynet er opptatt av mangfald, og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidatar til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, etnisk bakgrunn eller hol i CV. Dersom det er mogleg, vil vi tilrettelegge for medarbeidarar som har behov for det.
    For positiv særbehandling sjå: http://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
FT logo stor
Arbeidsgiver
Finanstilsynet
Sted
Oslo
Stillingstype
Heltid
Søk her
Søknadsfirst 29.11 2020 23:00
Om arbeidsgiveren
Les mer Pil