Arbeidsoppgaver
- Bidra til å videreutvikle, gjennomføre og sikre gode HR prosesser og rutiner/systemer
- Delta aktivt i operativ og strategisk utvikling av Biltemas HR-funksjon
- Være en drivkraft og ressurs i forhold til organisasjons- og kompetanseutvikling i organisasjonen
- Bistå og veilede ledere i praktiske HR spørsmål
- Løpende relevant prosjektarbeid innen HR
- Ivareta administrative rutiner og bidra til å utvikle disse
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på bachelor eller masternivå, gjerne innen HR
- Minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende stilling
- Erfaring fra varehandel
- Kjennskap til digitale HR-verktøy
- God kjennskap til relevant lovverk
- Beherske norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Omgjengelig og inspirerende med gode samarbeidsegenskaper
- Systematisk og strukturert
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Fleksibel og høy arbeidskapasitet
- Gode kommunikasjonsferdigheter