Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling i vår HR-portal
- Oppdatering av intranett og personalhåndbok
- Sammenstilling av rapporter
- Besvare spørsmål fra ledere og ansatte som trenger veiledning
- Opplæring og rådgiving
- Bidra til at vi jobber smartere og mer effektivt
- Kursadministrasjon
- Andre oppgaver som må løses for at driften skal gå rundt
Vi søker deg som:
- Har arbeidet minimum tre år med personaladministrative oppgaver – gjerne inkludert arbeid med lønn (administrasjon og regelverk)
- Relevant utdanning og kurs
- Har god kompetanse i vanlige datasystemer som Word og Excel.
- Har kjennskap til personaldatasystemer, spesielt Visma Multi og Min Tid
- Tar initiativ og viser ansvar
- Er service-orientert og god til å snakke med folk fra ulike miljøer
- Har god samarbeidsevne
- Jobber systematisk og sluttfører oppgaver med god kvalitet
- Er fleksibel
- Takler en til tider hektisk jobbsituasjon
Personlig egnethet vil bli vektlagt.